Acties

Flyer Wijnactie Rotary

Wereldkankerdag ontbijt actie!

Jaarlijks organiseren we een ontbijt op moederdag waarvan de opbrengst integraal naar Kom Op tegen Kanker gaat. Sommige leden van rotary fietsen hiervoor ook mee met de 1000 km Kom Op Tegen Kanker. Aangezien dit jaar moederdag en het weekend van 1000KOTK samen vallen, verplaatsen we onze ontbijtactie naar wereldkankerdag. Deze gaat door op 04/02/2023.

Genieten van een heerlijk ontbijt op wereld kanker dag?  Dat kan dankzij de ontbijt-actie van Rotary Club Dendermonde.

In samenwerking met talloze leuke lokale partners

Onze goede doelen

De opbrengst van deze wijnactie gaat integraal en rechtstreeks naar onder meer:

komoptegenkanker
mega
Tondeldoos_Logo2

De 1000 km voor
Kom op tegen Kanker

Patiënten en naasten steunen, opkomen voor patiëntenrechten, onderzoeksprojecten financieren, helpers ondersteunen en kanker voorkomen. Elk jaar fietst onze club met een aantal ploegen de befaamde “1000 km voor Kom Op Tegen Kanker”.

M.E.G.A.

Het M.E.G.A.-project gaat ervan uit dat preventie gericht moet zijn op het promoten van ‘gezond gedrag’ en het maken van ‘gezonde keuzes’. Het is een programma tot ontwikkeling van sociale en persoonlijke vaardigheden voor leerlingen van het zesde leerjaar basisonderwijs.

Kinderfonds De Tondeldoos VZW

Kinderfonds De Tondeldoos VZW komt al meer dan 15 jaar op voor de belangen van kinderen en gezinnen in armoede in Groot-Dendermonde en ondersteunt hen op psychisch, sociaal, materieel en financieel vlak. Bijzondere aandacht gaat uit naar de kinderen, omdat kinderen die opgroeien in armoede een groter risico lopen om in de armoedespiraal te blijven zitten. De kansen op onderwijs gaaf houden is één van de speerpunten in de werking van De Tondeldoos. Kinderfonds De Tondeldoos ondersteunt 170 gezinnen en 400 kinderen.

Praktische info

Uiterste besteldatum?

De bestellingen voor de ontbijtactie moeten binnen zijn voor 01/02/2023. Bestellingen plaatsen voor de ontbijtactie kan vanaf 26/12/2023

Waar en wanneer kan uw bestelling afgehaald / geleverd worden?

Uw bestelling is afhaalbaar bij een rotariër of wordt geleverd op het opgegeven adres op 4 februari 2023.

Wenst u meer inlichtingen?

U kan terecht op het e-mailadres info@rotarydendermonde.be.

Afgelopen acties

Feestmaaltijd voor 220 kansarmen

Zo’n 220 kansarmen namen deel aan het feestmaal van Rotary Dendermonde. Dat doet Rotary Dendermonde al voor de twaalfde keer, steeds in de kerstperiode om zo iedereen de kans te geven om eens uitgebreid te genieten deze tijd van het jaar.